Skip links

Splošni pogoji

Podjetje: Pogrebna dejavnost in cvetličarna Hiacinta, Dušan Bratuša s.p.
Sedež podjetja: Križevci pri Ljutomeru 3c, 9242 Križevci pri Ljutomeru
Odgovorna oseba: Dušan Bratuša
Davčna številka: SI52594939
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 1320017000
Mobitel: 041 756 128
E-naslov: dusan.bratusa@siol.net
Spletna stran: pogrebnistvo-bratusa.si
 
TR: SI56 0235 5009 0391 232 (NLB d.d.)
  SI56 0284 5026 3312 887 (NLB)
Spletno reševanje sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

 

Splošni pogoji poslovanja spletne strani in trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine, ki jo upravlja Dušan Bratuša s.p. (v nadaljevanju ”Ponudnik”), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne strani pogrebnistvo-bratusa.si ter uporabnikov, ki izvršijo nakup (v nadaljevanju ”kupec”). Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu dostopne naslednje informacije:

  • Identiteta podjetja (ime in sedež ponudnika),
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom,
  • Bistvene značilnosti blaga,
  • Pogoji dostave artiklov (stroški, način in rok dostave),
  • Jasno in nedvoumno označene cene ter razvidno prikazane, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • Možni načini plačila,
  • Časovna veljavnosti ponudbe.

CENE

Vse cene na spletni strani so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Znižana cena je znižana redna cena, ki velja za določen ali nedoločen čas.

Vse cene, navedene na pogrebnistvo-bratusa.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Cena, izpisana ob koncu posameznega naročila je sestavljena iz stroška nakupa blaga in morebitnih stroškov pošiljanja oz. dostave. Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku oddaje naročila.

Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Zaradi narave poslovanja se ponudnik prizadeva podatke o izdelkih spreminjati in ažurirati hitro in pogosto. Kljub prizadevanju pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov v spletni trgovini pogrebnistvo-bratusa.si se lahko zgodi, da je podatek v opisu napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se podatek spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil dostop do nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev.

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Slike izdelkov so simbolične in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja izdelka.

NAČIN PLAČILA

Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Ponudnika kot za kupca.

Na strežniku so shranjeni podatki, ki jih je kupec oddal ob nakupu ter datum, ura in IP naslov oddaje naročila ter strinjanja s splošnimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba se hrani na virtualnem strežniku, ki ga je zakupil Dušan Bratuša s.p., upravlja pa rajkom. Kupcu je  vpogled v  pogodbo vedno omogočen na način, da pošlje zahtevek na e-naslov dusan.bratusa@siol.net, hkrati pa izpis prejme tudi na svoj E-naslov ob oddaji naročila.

NAČINI PLAČILA

Plačilo blaga v spletni trgovini pogrebnistvo-bratusa.si je mogoče z naslednjimi načini:

  • Plačilo po predračunu – nakazilo na TTR:
    • IBAN: SI56 0235 5009 0391 232 (NLB d.d.)
    • SWIFT: LJBASI2X
    • Po prejetju plačila odpremimo pošiljko.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo izven meja Republike Slovenije se pozanimajte na email naslov: dusan.bratusa@siol.net.

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Blago dostavimo direktno na grob. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

DOSTAVA

Naročila, oddana med delavnikom do 10 ure, obdelamo še isti dan. Naročila naročena med vikendom in prazniki obdelamo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Blago dostavljamo le na območju Slovenije. Stroška dostave ni.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2-3 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

V primerih, ko ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca.

ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO KUPNINE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. Kupci lahko blago vrnete na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov dusan.bratusa@siol.net. Obvestilo se lahko pošlje tudi na naslov Dušan Bratuša s.p., Križevci pri Ljutomeru 3c, 9242 Križevci pri Ljutomeru. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju na obrazcu (povezava do obrazca) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnjeno blago mora kupec vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini podjetju Dušan Bratuša s.p.. Stroške vračila blaga plača kupec.

V kolikor odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vrnemo vsa izvršena plačila. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu.

Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila.

V primeru, da je paket, v katerem je kupec prejel naročeno blago fizično poškodovan, v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Odstop od pogodbe, v skladu z določili ZVPot, ni mogoč, v kolikor vsota vseh plačil, ki jih mora plačati potrošnik na podlagi te pogodbe, ne presega 20 eurov. Odstop prav tako ni mogoč, v kolikor gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina si pridružuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Izbira izdelka:Na spletni strani pogrebnistvo-bratusa.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice:Na spletni strani se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • 1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • 2. Strošek dostave: Stroška dostave ni.
  • 3. Način plačila: Izbira se lahko med naslednjimi načini plačila: nakazilo na TRR (po predračunu).
  • 4. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  1. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Podjetje mora zagotoviti, da potrošnik v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Funkcija, ki sproži oddajo naročila, mora biti označena z besedami »naročilo z obveznostjo plačila« ali z drugo izjavo, iz katere nedvoumno izhaja, da je z oddajo naročila povezana obveznost plačila podjetju. Če podjetje ne spoštuje določil tega odstavka, potrošnika pogodba ali naročilo ne zavezuje.

GARANCIJA

Izdelki v prodaji v spletni trgovini nimajo omejenega roka uporabe. Za vse neželene lastnosti in napake je pri Ponudniku odgovoren Dušan Bratuša. Vse informacije lahko dobite na dusan.bratusa@siol.net. V primeru slabe kakovosti izdelka vam izdelek zamenjamo.

Zamenjava artikla preneha veljati v naslednjih primerih:

  • nepravilna hramba izdelka izpostavljenega neustreznim temperaturam in viru svetlobe,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • ko ni mogoče preveriti kakovosti, ker izdelka ni več na voljo

Validacijo izdelka dodatno opravi strokovna služba proizvajalca, ki tudi določi upravičenost reklamacije.

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z izdelki Ponudnika, se lahko obrnete na dusan.bratusa@siol.net.

VARNOST SPLETNE TRGOVINE

Ponudnik zagotavlja ustrezna tehnološka sredstva in varnostno-zaščitne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in reševanja morebitnih sporov. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov.

Uporabnik (kupec) lahko pritožbo odda na e-poštni naslov dusan.bratusa@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Dušan Bratuša s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Dušan Bratuša s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, skladno z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Dušan Bratuša s.p. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pravno obvestilo
Spletna trgovina pogrebnistvo-bratusa.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Spletna trgovina si pridružuje pravico do sprememb Splošnih pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila. Zadnja sprememba: 12.10.2020.

Želimo vam prijetno nakupovalno izkušnjo preko naše spletne trgovine.

 

Dušan Bratuša s.p.